basketball matches

Något som Rihanna aldrig tröttnar på är att se på basketboll matcher.

Kommentarer

Carolina Thoor

2014-10-27 - 19:38:04
Haha jag är helt tvärtom. Lånar jag en bok, i och för sig kan man alltid köpa boken efteråt ifall man älskar boken mycket. Men jag måste köpa böckerna direkt, vare sig jag vet ifall jag gillar dessa böcker eller ej xD knäppt va?

Anna

2014-10-27 - 20:23:43
Skön stil!

Kajsa-Stina

2014-10-28 - 09:46:13
Jag var faktiskt själv duktig på basket när jag gick i mellanstadiet! Synd att man inte fortsatte med det då kanske jag hade varit proffs idag vem vet haha? ;)

sv: Det är så gott med fisk tycker jag. Gillar du det? Kul att du gillade bilderna :)

Ska absolut tipsa pappa och min bror om det då jag för tillfället är singel. Men när pojkvännen finns vid min sida ska jag tipsa honom om det också hihi :D

Skönt att du hade en fin dag igår med firande av din mamma :)
Idag mår jag helt okej. Ska in till stan med mamma om några timmar och ikväll ska jag på hockey med pappa. Hur mår du idag och vad hittar du på? :D
Kramar

Angelica

2015-02-09 - 19:52:34
Hon är sååå snygg!

Skriv en kommentar









Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus